Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är klart den har! Grattis till den! Men du fick jobba lite för att få ordning på den? För övrigt borde den varit min bara mina prinskorvfingrar gjort sitt i de avgörande sekunderna.Ja, länken är trevlig. Dessutom har den en logga som gör den ännu trevligare - Gay Freres
Håller med! Den loggan gör en glad alla dagar i veckan!Ja, länken är trevlig. Dessutom har den en logga som gör den ännu trevligare - Gay Freres
You snooze you lose.Det är klart den har! Grattis till den! Men du fick jobba lite för att få ordning på den? För övrigt borde den varit min bara mina prinskorvfingrar gjort sitt i de avgörande sekunderna.
Det kan den vara värd.You snooze you lose.
Jag hade den i varmt vatten och diskmedel och satt en halvtimme och gnuggade med en tandborste men den är inte riktigt ren ännu. Men eftersom jag fyndade en Gay Freres bamboo länk så får jag väl kosta på mig en ultraljudstvätt för mellanskillnaden.
Porr!
IWC Electronic från 70-talet idag
Tack för tipsen, skall kollas upp genast.Det finns många möjligheter att klä din digitalare värdigt!
Du kan prova med ett rally/racingband i olika färger, Nato käns inte rätt.
Ett mesh i blänkande rostfritt, kan inte vara fel!
Jag skulle testa ett blått och ett svart bonetto också!
Try on, klockbroder!
Tips är gratis!Tack för tipsen, skall kollas upp genast.
Härlig bild!Dubbel vintage idag.
Tack för det! En bättre start på dagen kan man knappast önska.Härlig bild!
Din fantastiska Rolex, med så vacker tavla, samt en kvalitetsrulle från Svängsta!
Glädjespridare!
Japp den var kooool!Denna klickar i alla boxar! Dykare med dekompressionsbezel, 60-tal, gilt-tavla, målade hajtandsindex, svärdvisare och dessutom kosmetiskt perfekt skick!