Husse
Pandion
Gött med Tropic! På härlig klocka!En favorit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött med Tropic! På härlig klocka!En favorit!
Bra band, men jag är ledsen att behöva meddela att du blivit lurad på klockan då den inte är vintage och inte ens en Oris. Läs mer här i ämnet;Jag fick hem ett Zulu igår till min lille Oris, själv tycker jag det blev jävligt snyggt
Det finns många möjligheter att klä din digitalare värdigt!Blir man förälskad, så blir man!
Förslag på passande armband tages gärna emot!
Den blev bra den där! Snygg länk också, du vet att jag vill ha den!Tissot tisdag
Kool! Har aldrig sett tidigare!Nyfiskat.
Tack! Jagat denna ett tag. Har för mig att Helvetia mfl nyttjade samma case/verk etc. Ping @JMolin.Kool! Har aldrig sett tidigare!
Ja, länken är trevlig. Dessutom har den en logga som gör den ännu trevligare - Gay FreresDen blev bra den där! Snygg länk också, du vet att jag vill ha den!
Känns bekant ja!Tack! Jagat denna ett tag. Har för mig att Helvetia mfl nyttjade samma case/verk etc. Ping @JMolin.