Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv .
Jävlar va fin den där!
Den är ju bara så bra. Klocka + länk = 1+1=3Svalan på raggarlänk = sommar
Tack, ja den är mysig. Inget praktexemplar men en mysig klocka.Jävlar va fin den där!
Härligt, den riktigt fin och opolerad ut! Grattis! För att öppna länken trycker du ner den lilla biten men en ränna i mellan länkändarna.Drömklockan behöver inte alltid vara så förbaskat dyr. Detta är modellen som en gång i tiden drog igång intresset och det känns skönt att äntligen hittat en helguldare i vettigt skick. Givetvis skulle den helst kommit med orginallänk men det får duga med en gubbalänk i guld eftersom den troligtvis kommer sitta på läder största delen av tiden.
Tydligen är jag inte tillräckligt gubbig eftersom jag inte lyckas öppna låset. Trodde bara det var byglarna på sidan som höll fast det men det sitter som berget även de de lossats. Känns nästan lite pinsamt att fråga, men hur fasen öppnar jag det?
Tyvärr bara några kassa bilder att bjuda på än så länge. Glaset behöver lite puta men i övrigt ser allt att vara i mycket bra skick enligt mig.
Kul att du fått tag på ett så fint exemplar av drömklockan!Drömklockan behöver inte alltid vara så förbaskat dyr. Detta är modellen som en gång i tiden drog igång intresset och det känns skönt att äntligen hittat en helguldare i vettigt skick. Givetvis skulle den helst kommit med orginallänk men det får duga med en gubbalänk i guld eftersom den troligtvis kommer sitta på läder största delen av tiden.
Tydligen är jag inte tillräckligt gubbig eftersom jag inte lyckas öppna låset. Trodde bara det var byglarna på sidan som höll fast det men det sitter som berget även de de lossats. Känns nästan lite pinsamt att fråga, men hur fasen öppnar jag det?
Tyvärr bara några kassa bilder att bjuda på än så länge. Glaset behöver lite puta men i övrigt ser allt att vara i mycket bra skick enligt mig.
Helt rätt, och det roliga är att jag tycker de passar bra på oysterlänkar i stål.Har underskattat tvåton alldeles för länge
Jo det är faktiskt inte så dumt! Minns det var en TT DJ till salu för något år sen med stålarmband. Sjukt trevligtHelt rätt, och det roliga är att jag tycker de passar bra på oysterlänkar i stål.
Gillar den bruna 1675an på ståloyster, så din är säkert bra den med.Jo det är faktiskt inte så dumt! Minns det var en TT DJ till salu för något år sen med stålarmband. Sjukt trevligt