Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den Alpinan var riktigt fin.Min fru och jag kör med gammelur, don efter person.
Grymt fin!Gammel Tissot
Black knights i bakgrunden?Pläksi löööv....
Stämmer, damerna har precis vunni SM guld. Snart dags för killarna.Black knights i bakgrunden?
Dags för en dubbel då. Hade varit kul med en ny mästare.Stämmer, damerna har precis vunni SM guld. Snart dags för killarna.
Jepp dags för det nuDags för en dubbel då. Hade varit kul med en ny mästare.
Fick tillbaka denna idag efter nästan ett helt år på service. Krångel med reservdelar och felaktiga produktnummer har gjort att allt drog ut på tiden.
Dotterns ettårspresent blir nästan en tvåårspresent.
Kolla bara in tavlan. Fantastisk!
/Söder
Tackar ! Den är ju helt klart en av favoriterna i samlingenGrymt fin!
Underbar bild, skalan på uret och ditt credo, visst vi är många som inte faller i mainstreamfåran.Det skall börjas i tid med vintage...
Grattis! Ser riktigt fin ut. Ska bli trevligt att få se den irl vid tillfälle.Drömklockan behöver inte alltid vara så förbaskat dyr. Detta är modellen som en gång i tiden drog igång intresset och det känns skönt att äntligen hittat en helguldare i vettigt skick. Givetvis skulle den helst kommit med orginallänk men det får duga med en gubbalänk i guld eftersom den troligtvis kommer sitta på läder största delen av tiden.
Tydligen är jag inte tillräckligt gubbig eftersom jag inte lyckas öppna låset. Trodde bara det var byglarna på sidan som höll fast det men det sitter som berget även de de lossats. Känns nästan lite pinsamt att fråga, men hur fasen öppnar jag det?
Tyvärr bara några kassa bilder att bjuda på än så länge. Glaset behöver lite puta men i övrigt ser allt att vara i mycket bra skick enligt mig.
Klart den ska ner i det blå! Förvägra den ej sitt sanna syfteMin gamla från -94. Semivintage. Får kanske följa med på fridykning i Medelhavet?
Ner i Det Stora Blå...Klart den ska ner i det blå! Förvägra den ej sitt sanna syfte