Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra foto!.....grymt fint case
Yepp. Rev ner den i fredags . Fick ta hem lite delar men på det hela gick det rätt smidigt.Har du fått igång den nu?
Kul att du har fått liv i den. Det är den värdYepp. Rev ner den i fredags . Fick ta hem lite delar men på det hela gick det rätt smidigt.
Tack! Ja den är rätt grym överlagBra foto!.....grymt fint case
Bra val! Snygg katt.Idag valde Duzty klocka!
Tack Den är rätt svår att släppa onekligen!Jobbigt tuff den där
Tack!Bra val! Snygg katt.
Mycket plexiporr i dag, härligt!Blått x blått.
Kul att det kom till nytta!!
Blev en grym match! Klockan är ju också ifrån digKul att det kom till nytta!!
Trevlig Atlantic, jag bidrar med min nyinköpta som inte alls är i lika fint skick som din. Men det är mitt förstaTack!
Har blivit en favoritklocka!
Nästan gratis och inte många timmar på handled före mig!
Dessutom blir den såhär i sommarsolen!Plexiporr e så gött!
Cool boett!Trevlig Atlantic, jag bidrar med min nyinköpta som inte alls är i lika fint skick som din. Men det är mitt första
Vintageur.
Tvungen att testa på gris. Bytte band mellan min Elvia och Mora då det visade sig att bandbredden var ca 19-20mm och boetten ca 37mm. Väldigt bra matchat på Perlon men få band slår en bra gris. Ett väldigt kompetent sportur det härSlank in till @Strindberg för ett kort men trevligt snack och passade på att köpa ett sportur i stål.
En väldigt mysig Mora Atlet "jumbo".
Ja, väldigt trevlig. Är svag för sent 60-tal, tidigt 70-tal. Mycket färger och experimentell design.Cool boett!
Där behövs inga endliks!
Gillar den, härligt 70-talsaktig tavla!