Riktigt snygga båda två! Vad fick ni ge för dessa skönheter?
http://www.ebay.com/itm/Vintage-Sei...648042?hash=item1ecb6896aa:g:sOoAAOSwvg9XXjna
http://www.ebay.com/itm/Vintage-Sei...508493?hash=item2f07187dcd:g:xhIAAOSw8GtZVZtE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygga båda två! Vad fick ni ge för dessa skönheter?
Living on the edge!Badpremiär med den här...fanns väl ca 599m kvar i marginal...
En vintage Enicar och lite pengar emellanRiktigt snygga båda två! Vad fick ni ge för dessa skönheter?
Sjukt nice!Zenith Super Sub Sea
Tyvärr den sista jag har kvar av zenith ikonerna , va tvungen att sälja av lite zenith för ett tag sedan. Men denna är helt klart värt attSjukt nice!
Buhu! Zenith e en klar favvo.Tyvärr den sista jag har kvar av zenith ikonerna , va tvungen att sälja av lite zenith för ett tag sedan. Men denna är helt klart värt att
behålla ett litet tag till!
Stark bild där du fångat formen i fröautomaten.Bra konstnärlig känsla. En form av kubism. Förövrigt är uret mer än kvadratisk. Ett udda ur helt enkelt. Vårt forum överraskar ständigt, och då mår man bra!!NOS tills igår,Certina Newport med prislapp på baksidan. Var nog mycket pengar på den tiden. Är det andra numret refnummer?
Den pallar vad som helst, jag lovar! Ha det bra under ytan Rozzy!Den nyligen trycktestade Cityn skall snart få känna på djupet. 26 grader i vattnet
Tack för vänligheten!Stark bild där du fångat formen i fröautomaten.Bra konstnärlig känsla. En form av kubism. Förövrigt är uret mer än kvadratisk. Ett udda ur helt enkelt. Vårt forum överraskar ständigt, och då mår man bra!!
Ja, fyfan...Kvällens vintage Certina Ds
Fläckri tavla , bara ren njutning
Kvällens vintage Certina Ds
Fläckri tavla , bara ren njutning
kan bara hålla med dig , för 1k kan man verkligen njuta mycketBara helt underbar...
Tar den! Swish?kan bara hålla med dig , för 1k kan man verkligen njuta mycket
Haha , klumpigt svarat ser jag. Även ifall jag vet att du förstår så är den inte till salu för 1k. Utan bara ett l inlägg att de va de jag gavTar den! Swish?
Förstod det, trollade bara lite. Finfint ur!Haha , klumpigt svarat ser jag. Även ifall jag vet att du förstår så är den inte till salu för 1k. Utan bara ett l inlägg att de va de jag gav
Att trolla är fullt tillåtetFörstod det, trollade bara lite. Finfint ur!