Kör denna idag också..
Olmadykare på blått Tropic sport
Vilka underbara färger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör denna idag också..
Olmadykare på blått Tropic sport
Missade tyvärr Dalhalla men har sett Neil & Crazy Horse 3ggr, grymt är bara förnamnetSäger bara Dalhalla förra sommaren, FUCK ME va grymt det var!
Ingen aning faktiskt, har du nån info??Kool, men lite fel visare? Typ Yachtingraf?
Inte mer än att minutkronografvisar är likadan som denna?Ingen aning faktiskt, har du nån info??
Fin den där!! Bra fotad....GMT master TT
Så jäkla trevlig den där!Kronografkväll ikväll!
Tack och grattis till din senaste som är väldigt trevlig!Så jäkla trevlig den där!
En får tacka!Tack och grattis till din senaste som är väldigt trevlig!
Riltigt mumsig!Dagen till ära! (Som de flesta säkert redan vet är 31/7 av hävd och sedan gammalt den stora Omega Suverän-dagen)
Tropic Sport!
Det är snyggt men tyvärr så tycker jag att Tropic är nära nog sadistiskt obekvämt att ha på sig.Tropic Sport!
Ofan, jag som tycker precis tvärtomDet är snyggt men tyvärr så tycker jag att Tropic är nära nog sadistiskt obekvämt att ha på sig.
Tropic sport
Satan vad snygg! Ett hålat cordovan kanske? Bär ofta ett brunt sådant till min FL. Ett ljusare skinn hade nog varit fint.
Tycker ifs att bandet du har till passar bra!