Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!!!Fick bli Speedtimer i dag då....
Det var väl denna som utlöste galenskaperna för dig om jag minns rätt.....Riktigt fin!!!
Vilken läckerbit!
Bumper idag.
Tackar!Vilken läckerbit!
Det är definitivt kvalitet före kvantitet i din samling! Lite motsatsen till min.Såg Dunkirk på bio igårkväll, fantastisk rulle som jag rekommenderar varmt! Inspirerat av denna film blev dagens val en issued ATP Revue med steril tavla utgiven till Brittiska militären under 40-talet.
Riktigt läcker den där. De siffrornaSåg Dunkirk på bio igårkväll, fantastisk rulle som jag rekommenderar varmt! Inspirerat av denna film blev dagens val en issued ATP Revue med steril tavla utgiven till Brittiska militären under 40-talet.
Cool klocka och fantastiskt namn- Örnen ! Det blir inte hårdare än såÖrnen, liten alarmare idag!
Fått nytt glas och ny fjäder i alarmdelen dagen till ära.
Det är definitivt kvalitet före kvantitet i din samling! Lite motsatsen till min.
Ni är för snälla grabbar!Riktigt läcker den där. De siffrorna
Jaså, du knep den där. Hade fingret på avtryckaren men hejdade mig en gång för mycket...UNO säger hej
Haha ja så kan det gå....den är oxå cool som du köpte!
Bra fångat, riktigt härlig!!
Tackar! Den är liten o cool!Cool klocka och fantastiskt namn- Örnen ! Det blir inte hårdare än så
Kool, men lite fel visare? Typ Yachtingraf?UNO säger hej
Myser lite med denna Seamaster (minty!) med quickset date innan det är dags att fortsätta måla garaget (vitt, som min arm visar spår av...).
Fin klocka och bra smak vid val av bakgrund, Neil Young FTW