Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klocka för finsmakare
Skickat från min Commodore 64
Såg din nyligen anlända Sea Wolf, grym!
Den där är riktigt fin
Coolt att kunna vars här och sprida lite glädje :
Hur gammal ska en klocka vara för att räknas som vintage?
Inget påhopp mot någon. :-B
Enligt forumreglerna: inget producerat efter -86. Står i beskrivningen för forumdelen Vintage.Hur gammal ska en klocka vara för att räknas som vintage?
Inget påhopp mot någon. :-B
Det var så jag undrade. Om det fanns nån regel i forumet.Enligt forumreglerna: inget producerat efter -86. Står i beskrivningen för forumdelen Vintage.
Äsch... är det en intressant klocka, så kommer inlägget att uppskattas även om det saknas en del år...Enligt forumreglerna: inget producerat efter -86. Står i beskrivningen för forumdelen Vintage.
Ja, jag är lite ambivalent. Sedan jag såg din flinga med blekt insert på Nato har jag gjort om den bilden till en 5513 med blekt + Nato att ha till kostym. Det är rätt typ av stilbrott(även din flinga passar så klart men för mig har bilden transformerats till en 5513).Din 1675 är mycket fin, Sond! Stort grattis till den.
Det där med vilken klocka som passar till vilka kläder är en intressant fråga. Jag har svårt för etikett och regler kring sånt och kan tycka att, i stort sett, alla klockor passar till alla kläder. Ett dressur till kostym gör mig lite uttråkad medan en dykare/sportis på nato till kostym gör mig intresserad![]()
Hämtade precis ut det här nyförvärvet efter en liten översyn och byte till svensk dagskiva hos vår lokala AD.
Grattis!! Riktigt fin och så svensk dagskiva som grädde på mosetHämtade precis ut det här nyförvärvet efter en liten översyn och byte till svensk dagskiva hos vår lokala