Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl två armar!Det regnar ute, tänkte passa på att tvätta bilarna. Vattentät klocka på. Kan inte bestämma mig för vilken, bägge provtrycktes nyligen till 100m
Suck, otippat att det var du som högg den där asså.Nyinkommen Alpina Standard
90-talet ringde... osv.
För att strö salt i såren kan jag tala om att den är otroligt fräschSuck, otippat att det var du som högg den där asså.
Edit: Asläcker, stort grattis!
Ja den gör sig kanon på fin klocka!Dubbelpostar GP. Länken är för jäkla bra!
Ja, verkligen! Skulle sitta fint med nåt som inte är helt mögligt!För att strö salt i såren kan jag tala om att den är otroligt fräsch
Skämt åsido så känns det kul att ha en snygg Alpina som omväxling bland allt mögel.
Pierre Bonnet, typ okänt. Hyfsat fint märke förr iaf. Sitter ett valjoux 7750 inuti. Förvånansvärt hög kvalitet och riktigt tung klocka (bokstavligt talat alltså).Riktigt cool !
Vad är det för märke?
Härlig bild!Färgglatt. Vintage hela vägen (bortsett från jackan)