Vad är de för ålder å ref på en sådan cooling?
Påfåglar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påfåglar.
Hmm, kommer faktiskt inte ihåg. Måste vara 40-tal men mer vet jag inte.Vad är de för ålder å ref på en sådan cooling?
Den förtjänar ett nytt glasDagens repiga:
Ville känna om den ens är värd att behålla. Tror inte den skulle få någon handledstid även med nytt glas.Den förtjänar ett nytt glas
Nice, har en sån på ingång! Dock utan svetsloppor, vad jag vet."LYX" med svetsloppor......
Visst är den, gillar sekundvisaren skarpt. Hoppas du blir nöjd med ditt nyförvärvNice, har en sån på ingång! Dock utan svetsloppor, vad jag vet.
Hoppas jag med! Min är iofs liiiite annorlunda med numeriska index hela vägen runt + subsekund (vilket jag tycker är lite mer classy), men annars så! Samma boett med dom mulliga luggarna.Visst är den, gillar sekundvisaren skarpt. Hoppas du blir nöjd med ditt nyförvärv
120m Mayol?Ska byta batteri på ett 1337 och tänkte passa på att visa hur vackert detta verk är.
Korrekt! Imponerande att du tog den, men iof sitter väl inte 1337 i så mycket annat, eller?120m Mayol?
Jo det finns väl ett gäng boetter och olika tavelvarianter som hör till 1337-verket?Korrekt! Imponerande att du tog den, men iof sitter väl inte 1337 i så mycket annat, eller?
Bra minne!Jo det finns väl ett gäng boetter och olika tavelvarianter som hör till 1337-verket?
Kommer ihåg att du har en 120m från GTG