Calle med C
Silver
Tack! Stämmer, 1680 från 77.
Det var så lite Jag glömde givetvis att säga grattis, så grattis! Den ser helt klart ut som en keeper!
Får man fråga var du hittade rackaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Stämmer, 1680 från 77.
Komplettera med de här natobanden så kanske hon trillar dit. Skulle själv kunna tänka mig någon av dem.
http://wolgast-time.se/SE/Catalog/Jacob_Mille/
Det är nån nylon med print men de har lädernato också, svarta och bruna.Fin gräs mellan gräsliga och balla. Hade kunnat tänka mig att köpa en eller två bara för mönstrena var härliga. Antagligen hade dom dock bara legat i lådan, knäpp som man är.
Vad är dom gjorda av? Något syntetläder eller riktiga naton? Svårt att se på deras bilder.
Wow wow wow! I like
Det är nån nylon med print men de har lädernato också, svarta och bruna.
Jag ska tumma lite på dem på Preciousmässan 9/9, sedan vet vi säkert. Vill du veta nu kan jag kontakta dem i morgon, jag är åf men har inte haft de här banden hemma, bara lädernato. Sorry @GummoTack för information! Jag har väldigt svårt för lädernato, dessutom vill jag inte bli skalperad av @Gummo . Men dom med olika mönster är nylon? Antingen är jag blind eller så har dom inte skrivit ut vad dom är gjorda av på hemsidan. Förvisso slog jag bara ett snabbt öga.
Jag ska tumma lite på dem på Preciousmässan 9/9, sedan vet vi säkert. Vill du veta nu kan jag kontakta dem i morgon, jag är åf men har inte haft de här banden hemma, bara lädernato. Sorry @Gummo
Det var så lite Jag glömde givetvis att säga grattis, så grattis! Den ser helt klart ut som en keeper!
Får man fråga var du hittade rackaren?
Svarade på tjusigheten, men tack!
Förhoppningsvis är det det en keeper. Hittade den via forumet faktiskt.
Nope, en av mina tre Barracudas. Den på tratten har fel visare vilket drar ner intrycket för mig en del men annars är den fin!Denna som legat ute väldigt länge på tratten? Grattis till mycket läcker skindiver
Mycket mycket bra! @Aurum