• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Kidsen får autograf av Zaraha :p
20170812_170145.jpg

Väldigt fräsig !!!!

MEN släng på ett läder för tusan ;)

Den får känna på lädret ibland men gillar länken mycket :)
downloadfile-6.jpg
Snygg !
Kul med den svenska kopplingen !

Har sj en liknande som jag använder rätt ofta !
Gillar att den e lite mindre dock får den ej ligga framme under nätterna när den är uppdragen för den tickar lite för högt haha
Fick den via en sån skänk pengar till om de va världens barn eller cancer fonden via gamla timetotalk ..
Väl värt dom 300 som jag hoppas gått till något givande !

20170812_182328.jpg

Lite polywatch och gnugga som fan!
Så blir det nog blankt och fint till din fru!
Designen är kanon!
Ge henne ett flera Nato/ perlon så att hon kan matcha kläder/ klocka bättre och lättare! :)
Polywatch inväntas i skrivande stund, det hänger dock på PostNord om jag får något. Jag gillar också designen, dock ligger det inte jättemånga 18mm nato här hemma och skräpar. Steg 8 blir en digital shoppingrunda efter nya.

Polywatch inväntas i skrivande stund, det hänger dock på PostNord om jag får något. Jag gillar också designen, dock ligger det inte jättemånga 18mm nato här hemma och skräpar. Steg 8 blir en digital shoppingrunda efter nya.

Komplettera med de här natobanden så kanske hon trillar dit. Skulle själv kunna tänka mig någon av dem.
http://wolgast-time.se/SE/Catalog/Jacob_Mille/
Jag älskar det här forumet!
Här hjälper vi varandra in i fördärvet!
Underbart! :)

Tillbaka
Topp