Kidsen får autograf av Zaraha
Väldigt fräsig !!!!
MEN släng på ett läder för tusan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kidsen får autograf av Zaraha
Den får känna på lädret ibland men gillar länken mycketVäldigt fräsig !!!!
MEN släng på ett läder för tusan
Snygg !Den får känna på lädret ibland men gillar länken mycket
Lite polywatch och gnugga som fan!Försöker få in frugan på klockintresset. Steg 7: köp en cool gammal Certina och testa om det fungerar.
Vilken fantastisk klocka!Min första vintage Rolex. Invigs med en tur på stranden.
Polywatch inväntas i skrivande stund, det hänger dock på PostNord om jag får något. Jag gillar också designen, dock ligger det inte jättemånga 18mm nato här hemma och skräpar. Steg 8 blir en digital shoppingrunda efter nya.Lite polywatch och gnugga som fan!
Så blir det nog blankt och fint till din fru!
Designen är kanon!
Ge henne ett flera Nato/ perlon så att hon kan matcha kläder/ klocka bättre och lättare!
Polywatch inväntas i skrivande stund, det hänger dock på PostNord om jag får något. Jag gillar också designen, dock ligger det inte jättemånga 18mm nato här hemma och skräpar. Steg 8 blir en digital shoppingrunda efter nya.
Snygg! Grattis!Min första vintage Rolex. Invigs med en tur på stranden.
Komplettera med de här natobanden så kanske hon trillar dit. Skulle själv kunna tänka mig någon av dem.Försöker få in frugan på klockintresset. Steg 7: köp en cool gammal Certina och testa om det fungerar.
Komplettera med de här natobanden så kanske hon trillar dit. Skulle själv kunna tänka mig någon av dem.
http://wolgast-time.se/SE/Catalog/Jacob_Mille/
Polywatch inväntas i skrivande stund, det hänger dock på PostNord om jag får något. Jag gillar också designen, dock ligger det inte jättemånga 18mm nato här hemma och skräpar. Steg 8 blir en digital shoppingrunda efter nya.
Jag älskar det här forumet!Komplettera med de här natobanden så kanske hon trillar dit. Skulle själv kunna tänka mig någon av dem.
http://wolgast-time.se/SE/Catalog/Jacob_Mille/
Fin! Saknar min som är på service.Candinon får vara med på bilstädning