Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lådans knubbis
Nytt gummi? Fin den där!
Gårdagens tredje "nyköp"Anonym tillverkare? med ett A.Schild cal 485.
![]()
Nä nä. 26 mm och minsann inte så liten va!
Ser bra ut! Min fru har också en 26 mm DJ. När jag köpte den så letade jag efter 31 mm, men utbudet är inte så stort. Känns den bättre i storlek än din tidigare 36a?Nä nä. 26 mm och minsann inte så liten va!![]()
![]()
Tack. Jag har aldrig haft ngn 36mm. Du kanske blandar ihop mig med ngn annan. Jag tycker denna är perfekt trots tantstämpeln. Hur upplever frun sin?Ser bra ut! Min fru har också en 26 mm DJ. När jag köpte den så letade jag efter 31 mm, men utbudet är inte så stort. Känns den bättre i storlek än din tidigare 36a?
Jäklar vad classy! Snyggt!
Ok, då finns det alltså två kvinnor på KS.Tack. Jag har aldrig haft ngn 36mm. Du kanske blandar ihop mig med ngn annan. Jag tycker denna är perfekt trots tantstämpeln. Hur upplever frun sin?
Tre eller fler...Klart frun inte skall sälja sin. Den blir hur modern som helst igen.Ok, då finns det alltså två kvinnor på KS.
Frun gillar sin mycket, men jag tror att vi båda tycker att 31 mm hade varit optimalt, men hon kommer inte sälja 26 an.
Grymt vad du handlar skönheter eriksson!
Tack. Jag har aldrig haft ngn 36mm. Du kanske blandar ihop mig med ngn annan. Jag tycker denna är perfekt trots tantstämpeln. Hur upplever frun sin?
Ok, då finns det alltså två kvinnor på KS.
Frun gillar sin mycket, men jag tror att vi båda tycker att 31 mm hade varit optimalt, men hon kommer inte sälja 26 an.
Sol i city idag!
Plastkusinen säger hej!
en kusin till
Med lite tolkningsföreträde kallas det patinaHehe nu händer det grejer!! Satan va fina era var damin är rätt maläten! Hehe