Per-Åke Öjersson
Basic
omega chronostop idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med lite tolkningsföreträde kallas det patinaDin är coolare 7 dar i veckan..
Javisst! Jag är mycket svag för färg överlag så den tilltalar.. Jag har knappt burit denna klocka så har inte laborerat nämnvärt med den, inga länkar således..Hehe ser du även att någon har petat dit en underbar gul visare på min.. Du har aldrig testat att peta på en länk?
Fått denna av min far. Den har nyss käkat upp en bit av min tumme.. Ingen quick-set och trög när jag ska ställa den. Mjuk i uppdraget dockoch mekaniska, handjagade verk tickar ju så härligt!
![]()
Fått denna av min far. Den har nyss käkat upp en bit av min tumme.. Ingen quick-set och trög när jag ska ställa den. Mjuk i uppdraget dockoch mekaniska, handjagade verk tickar ju så
Fått denna av min far. Den har nyss käkat upp en bit av min tumme.. Ingen quick-set och trög när jag ska ställa den. Mjuk i uppdraget dockoch mekaniska, handjagade verk tickar ju så härligt!
![]()
Zodiac Sea Wolf på tropic
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Snabb fråga, den ser betydligt större ut än 35mm? (bilder kan ju förvränga allt så ville kolla om den det är en större variant?)