Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! Fick också hem en BoR i veckan. Jag försöker få den på plats på en Alpina. Har en del justering kvar innan den sitter som den ska.Fan va gött, idag kom BoR-länken och jävlar vad nöjd jag är. Älskar utseendet!
![]()
Tack! Kul. Ja, det krävdes lite massage men sitter nu rätt bra. Keep tryin'!Vackert! Fick också hem en BoR i veckan. Jag försöker få den på plats på en Alpina. Har en del justering kvar innan den sitter som den ska.
Så jäkla snygg!![]()
Den här boettslipningen är mumma i eftermiddagssol!
Sweeeet!Fan va gött, idag kom BoR-länken och jävlar vad nöjd jag är. Älskar utseendet!
![]()

Snyggt! Riktigt fin.Blev med Quartz igen, Mk1 denna gång så jag tycker den platsar i vintageavdelningen
![]()
![]()
Mycket bra! En svart oq har jag också på önskelistan och gammeltavlan är riktigt mysig.Blev med Quartz igen, Mk1 denna gång så jag tycker den platsar i vintageavdelningen
![]()
![]()
Sluta slit min blivande klocka!![]()
De luca mk1!
![]()
Din? Sluta tala i nattmössan!
Väldigt fin! Vilket år är den daterad till?
1. Hahahah dont u dare!
2. Tack! Ja antingen 88 eller 89Är iaf mk1 de luca.
Välkommen! Helt rätt avdelning. Lycka till med fixet!Ett första inlägg här på forumet, och det hamnade givetvis på vintagesidan!![]()
Japp, dålig bild, men tre "nya" Omegor som skall fixas till såväl interiört som exteriört.
Jag skall också bli bättre på att fotografera........någon som sitter på ett nytt glas samt armband, läder och länk till Omega Dynamic förresten? Hör av er isåfall!!
Är inte så svag för OQ, men den där var riktigt snygg. Grattis!Blev med Quartz igen, Mk1 denna gång så jag tycker den platsar i vintageavdelningen
![]()
![]()