Kom inte för nära med snöslungan bara.![]()
Det lovar jag dig kompis! Är lugnt så länge sommaren pågår, fast på vintern blir det att tänka efter både en och två gånger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom inte för nära med snöslungan bara.![]()
Dagen till ära får det bli en Tärna med svensk dag skiva och blågult nato .
![]()
Lite synd på dagvisningen.Gillade inte färgkombinationen med tavlan så jag flytta bandet till denna Tärna istället .
![]()
Sitter och klämmer på mina klockor, denna Seiko M725 (Seikos första dykdator, denna i guld gjordes bara i 100ex) åkte på armen...
![]()
Mvh
Micke
Bulova 666 ?The number of the beast...
![]()
Oui, dålig bild men jag lovar att det står 666 där...Bulova 666 ?
Tycker mer det liknar en indian hövding !Apropå the number of the beast - är det någon mer än jag som ser en döskalle reflekteras vid sjuan på den här?
![]()
Scary...![]()
I min jakt på "rätt" band till Omegan har vi idag kommit fram till - mesh
Tror själv att detta kan vara en vinnare...
Dock måste jag givetvis skaffa ett i 19mm.
The number of the beast...
Inte jag, ser bara en väldigt snygg kronograf helt enkelt. Vad sitter det för verk i?Apropå the number of the beast - är det någon mer än jag som ser en döskalle reflekteras vid sjuan på den här?
Scary...![]()
Om du finge se märket på min högra hand skulle allt klarna...666 på urtavlan är väl något som får en att tänka till extra lite innan man trycker på köp![]()
Tycker mer det liknar en indian hövding !
Inte jag, ser bara en väldigt snygg kronograf helt enkelt. Vad sitter det för verk i?
Anade det, riktigt fin är den!Sitter ett Lemania 872 inuti - klockan är identisk med Viggen-Lemanian, det är bara loggan och vridringen som skiljer dem åt. Här finns lite info om märket:http://www.sometimeago.com/the-smaller-watch-brands-pontiac/