Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård LESA! Min säger hej! På Nato! Ur led är tiden!![]()
Järnspetts-teknik från forna Östtyskland. "Knall-ur, chronograf och tidgivare utan digital teknik.
Vilket kanonskick!Köpte denna idag, blev en spontanare. Känns riktigt kul! Nu ska jag jaga reda på ett Tropic bara.
![]()
hur många spontanköp har man inte gjort med åren?Vilket kanonskick!
Den kommer att bli fantastisk på Tropic
Sitta som en smäck!
Nu gäller det för oss att skaffa var sin Trabant/ trevlig helgStenhård LESA! Min säger hej! På Nato! Ur led är tiden!
![]()
Tackar, ja skicket är kanon verkligen. Får sitta på det här bandet så länge, men längtar till tropic.Vilket kanonskick!
Den kommer att bli fantastisk på Tropic
Sitta som en smäck!
Det är synd att ”den andra hälften” har så svårt att inse betydelsen av spontanköp!hur många spontanköp har man inte gjort med åren?
Min äkta hälft spontanköper gardiner och porslin så det är helt naturlig med spontanköp.Det är synd att ”den andra hälften” har så svårt att inse betydelsen av spontanköp!
Ajajaj, drömklockan!
Den där hade varit kul att klämma på!
24h idag. Airman Special från sent 60tal.
![]()
Fin! Är sugen på en likadan! Visarna har fått sig lite ny lume?24h idag. Airman Special från sent 60tal.
![]()
Behöver bevis på det för att ens överväga att lämna ifrån mig den..Dax att lämna tillbaka den nu
Det är jag som är Televerket BTW...
Behöver bevis på det för att ens överväga att lämna ifrån mig den..
PS du får hyra televerkskläder av mig... Kostar bara en Rolex
Fin! Är sugen på en likadan! Visarna har fått sig lite ny lume?