Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag inte redan gått hemifrån så hade jag tagit på mig min, tror den är likadan. Snygga siffror på den tavlan!Candino som helgstartare... Ha en go vintagehelg!!![]()
Känns den vintage?
Tack! Är oerhört nöjd. Stör mig på serviceinsertet, men blekte det igår så nu matchar det i alla fall tavlanSvinbra.
Kul med en Pierce fickkronograf, grattis!Mitt bidrag till Dagens Vintageur blir fickversionen av Pierce Chronographe. Vet inte så mycket om den men gissar på 40-50-tal.
![]()
En sådan skulle jag vilja ha!!
Nästan oanvänd med original länkEn sådan skulle jag vilja ha!!
Superläcker!! Tror inte jag sett någon tidigare....Nästan oanvänd med original länk
gillar också alarmklockor
Det vore ju ännu häftigare. Gillar den skarpt och funderar på att lämna in den för en helgenomgång. Om nån sitter inne på mer info om uret så är det såklart extra kul.Kul med en Pierce fickkronograf, grattis!
Skulle nog säga tidigare än så, med Breguet index o Breguet visare.
Vad säger fickursexperterna, @Warwian eller någon annan?