• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

EVK4XOP.jpg

Hehe, önskar jag kunde sälja den till dig och samtidigt ha den kvar..men det går ju inte. Tyvärr, den kommer stanna ett bra tag till! Men ger gärna input om du hittar någon annan 6138 Panda - har väl hyfsad koll på hur de ska se ut

Jag har satt påminnelser i kalendern och kommer aldrig att sluta fråga. Säljer du till någon annan kan jag inte ansvara för följderna. Men jag tackar för hjälp om jag dyker på någon och ser du någon till salu (helst 1977)så hojta till :)

Tack. Yes, here it is
4F8DC406-F9E4-40F1-AA16-D229953C3DA5.jpeg
Jag har satt påminnelser i kalendern och kommer aldrig att sluta fråga. Säljer du till någon annan kan jag inte ansvara för följderna. Men jag tackar för hjälp om jag dyker på någon och ser du någon till salu (helst 1977)så hojta till :)
Vill bara tacka @Bjoerlin76 för den trevliga affären idag med min nya 6138, panda och allt..supertevlig! Att du ville släppa den och för så billigt, otroligt! En 77:a var inte lätt att få tag i ;)

Tillbaka
Topp