Riktigt clean tavlaHär kommer en till
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt clean tavlaHär kommer en till
![]()
Har sett varianter på nätet både med och utan minutmarkeringar men vet inte varför. Allt för kass på OmegaRiktigt clean tavlaVet du om den ser ut så original eller om minutmarkeringar tvättats bort? Hur som ser det riktigt rent och snyggt ut
![]()
Nu har du börjat chacka rätt grejer lillebror!Ny rackare anlänt med charmig BoR-originallänk!ingen QS dessvärre...
![]()
![]()
QS = Quick Set? Pumpar man liksom inte kronan ut och in i ytterläge på den där?Ny rackare anlänt med charmig BoR-originallänk!ingen QS dessvärre...
![]()
![]()
Jo det har den alltNågra sprickor har den, men fin ändå... Tack @ANALOGUE för en häftig klocka!!![]()
Grattis, svinfet! Provade den på SAV. Supersnygg men för stor för mina taniga handleder...Ny rackare anlänt med charmig BoR-originallänk!ingen QS dessvärre...
![]()
![]()
"Några" sprickor kan jag leva med, visar ju bara att den blivit gammal.....Jo det har den alltKul att du är nöjd, grymt mycket klocka slantarna!
Wow, bra skick på tavla!
TackarWow, bra skick på tavla!
Ja, himla trevligt J! Satte mig ner i stolen och noterade att grannen hade bra smak av armbandsur (en Straight lug!), men störd som man är kände jag igen racingbandet innan jag tittade upp på bäraren och insåg att det var "StarMan" (vi träffades i person första ggn på 5-års festen). Så det blev ju lite av en mini GTG i stolsraden och en mycket trevlig flygning105.003
![]()
Morgonen förgylldes sen av ett oväntat och mycket trevligt möte med @Rozzy ! Vad är oddsen att hamna bredvid varandra på morgonplanet liksom?
![]()