• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Japp!
4000 inlägg, och fort har det gått!
Från början trodde jag att jag mest skulle lurka runt och titta på klockor, det har ju inte gått så bra...
När jag började här hade jag pappas gamla Certina ett par fickur och en hemsk 90-tals Orient, det urets historia gör att det får stanna!

Nu har jag inhandlat några fina vintageklockor, loppis, antikaffärer och givetvis genom vårat eminenta forum!
När man nämner KS får man inte glömma att nämna alla härliga profiler på forumet!
Några av er har jag träffat irl, mycket trevliga människor @Strindberg @BoEtt och @Affe !
I fjol sommar blev jag akut sjuk. Det betydde jättemycket att få så fint stöd härifrån, tack!
Det har varit en händelserik tid här på KS!
Trodde knappast att att jag skulle köpa en Rolex heller, men nu sitter den på armen och snurrar!
Och nu lite bilder :)
Pappas Certina
699D04EF-AA63-4AA7-9C02-EB34950FC6DF.jpeg

Helt nyrenoverad Lanco
1DEDAB91-F731-41F4-A4C1-65AB7E7DD40E.jpeg

Mina klockor får vara med och jobba!
D4C76BA4-9074-4DA1-9F3A-0FE2C76A84F9.jpeg

Min ”nya” atlantic, så annorlunda att man bara älskar den, den designen saknar inte självförtroende! :cool:
image.jpg


Jag funderade på varför inte inlägget kom! Men så gick jag ut på din avatar för att kolla dina senaste inlägg och fann att du redan postat det!

Stort GRATTIS till 4000 inlägg min vän, du är en mycket trevlig ung man :D;) som är ödmjuk och trevlig mot alla forummedlemmar!

Har även varit mycket roligt att fått lära känna dig privat och det var kul att få vara del i ditt första Rolex köp!

Ser vi fram mot nästa milstolpe som är 10k inlägg, med den farten du har nu så är du snart där.

Vi syns och hörs kompis :cigar:
 
Senast ändrad:
Topp