deddas
Silver
Den där är så sjukt bra! Har faktiskt försökt hitta en i liknande skick efter att ha sett dina bilder... Har gått sådär,tyvärr.Ljuva 50-tal!
Mvh
Deddas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är så sjukt bra! Har faktiskt försökt hitta en i liknande skick efter att ha sett dina bilder... Har gått sådär,tyvärr.Ljuva 50-tal!
Oj den var1946 LeCoultre Automatic
Han får tycka vad han vill med det är helt okay med lädernato på flygare i min bok. Lädernato på en dykare är något helt annat. Fick klockan levererad på ett enkelt ljust lädernato och tyckte det fungerade så bra att jag uppgraderade till ett Horweenläderband från Royal Straps för några veckor sen.Grym!
Men @Gummo kommer inte vara nådig
Snyggt Mr.Tissot
En svinblank liten Tissot är aldrig fel
Skit samma!Ett big no no, men idag är det dykare på läder
Tackar! Inget dåligt smeknamn som jag inte riktigt vet om jag förtjänarSnyggt Mr.Tissot
Tack! Den får ju konkurrens snart.Så grym
Ja det får vi hoppas. Lite konkurrens är aldrig felTack! Den får ju konkurrens snart.
Härlig mögelmåndag i denna tråden. Även jag kan hänga på #glädjagummo hashtagen.