Grym klocka o bra snack igår, enjoy huvudstan!Turistar i huvudstaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka o bra snack igår, enjoy huvudstan!Turistar i huvudstaden
If u say so! (Fick gå o bytaIdag är det issued candino
Den där var superfin Rolfen!
Vilket skick!!If u say so! (Fick gå o byta
Vacker tavla, 11 ser riktigt bra ut och gravyren kan ju inte vara bättre!En certina Bristol. Vet inget om den förutom att det var min farfars, brukar aldrig använda den för jag tycker inte den är speciellt fin men idag ville jag ha nått annat en stålsport.
Lite kul är inskriptionen på baksidan KS, står för Knut Svensson men jag tolkar det som klocksnack!
Helt rätt stuk på den där. Men nu fattas väl bara ett gubbflex? Sen är du i hamnNytillskott efter gårdagens GTG.
Helt rätt stuk på den där. Men nu fattas väl bara ett gubbflex? Sen är du i hamn
Se så, var nu inte blyg utan vissa upp gubbflexet. Din flexsamling är nog unik i sitt slag Gubbflex kommer att dra iväg som tusan under 2018...ryktet går redan om en dedikerad auktionHaha, jag ska ta reda på din adress och skicka allt med en långtradare. Det är väl tveksamt om Posten hanterar paket som väger närmare ett ton!
Se så, var nu inte blyg utan vissa upp gubbflexet. Din flexsamling är nog unik i sitt slag Gubbflex kommer att dra iväg som tusan under 2018...ryktet går redan om en dedikerad auktion
Den blir bara bättre och bättre den där...