• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Turistar i huvudstaden
IMG_7724.JPG
Grym klocka o bra snack igår, enjoy huvudstan! :)

En certina Bristol. Vet inget om den förutom att det var min farfars, brukar aldrig använda den för jag tycker inte den är speciellt fin men idag ville jag ha nått annat en stålsport.

Lite kul är inskriptionen på baksidan KS, står för Knut Svensson men jag tolkar det som klocksnack!
04C8922E-6EC9-43ED-A33A-D485D240C4CF.jpeg
C71633C5-67F5-4771-AD48-DDAC5529691D.jpeg
Vacker tavla, 11 ser riktigt bra ut och gravyren kan ju inte vara bättre! :)

Se så, var nu inte blyg utan vissa upp gubbflexet. Din flexsamling är nog unik i sitt slag :D Gubbflex kommer att dra iväg som tusan under 2018...ryktet går redan om en dedikerad auktion :greedy::greedy:

Jag håller innerligt tummarna att så är fallet! Tänkt hur mycket fler klockor jag kan köpa. 11 stycken härligheter varav hälften var grattis är ingen dum investering.

Däremot tror jag någon av dom som var i äkta kattguld hade passat utmärkt på din Monaco! Dra iväg ett PM så skickar jag över lite smått och gott.

Resten av godbitarna kanske jag borde dedikera en tråd till. Det fanns en hel del "finfint" i skrotlådan. Risken är väl att man drar till sig internationell uppmärksamhet och jag gillar egentligen att vara anonym.

:)

Tillbaka
Topp