Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym honeycombtavla!
Tack, halvny Detta är dock mer en waffletavlaGrym honeycombtavla!
Ny?
Nice! Är din också ”Conti”-märkt på boettsidan?Nytt på armen! Hema dykarkronograf med skruvat boettlock och skruvad krona!
*edit är uppenbarligen full när jag skriver det här.
Haha var tvungen att kolla efter! MEn ja det är den kul att vi har tvillingar!Nice! Är din också ”Conti”-märkt på boettsidan?
Tack! Den är hyfsat coolJävla bra!
Såg riktigt bra ut! Kul att du fortfarande har kvar denTack! Den är hyfsat cool
Det fungerar, speciellt om det är massivt. Annars hade jag nog satt på ett exklusivt exotiskt band, typ alligator/krokodil som jag tycker skulle passa till tung guldklocka. Med Guldtavla som din hade jag nog safat och kört svart band.
Asläckert! Ska man dock spinna vidare på @Rozzy's förslag så hade jag nog slagit till på @Cougan's ultravulgära krokodilband han har till försäljning:
Fin! Men om den är ny favvo så kan ju jag lägga vantarna på din MCCNy favorit: Mido Multifort Powerwind!