Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Basculante-esque! I love it. Grattis!
Så klart! @Strindberg du har armar som bär upp detta.Asläckert! Ska man dock spinna vidare på @Rozzy's förslag så hade jag nog slagit till på @Cougan's ultravulgära krokodilband han har till försäljning:
https://klocksnack.se/threads/liten-bandrensning-prisbump-3-4-kvar.82914/#post-2080778
Amen sluta... Stort grattis, grym pjäs!
Riktigt bra!
Man måste flippa upp för att kunna ställa och vrida upp klockan. Riktigt rolig pjäs, och sjukt prisvärd om man tänker på vad man får!Amen sluta... Stort grattis, grym pjäs!
Edit: Sticker kronan ut på båda sidor av caset, hur vrider man upp/ställer man den, måste den vara uppfälld för detta?
Den är stentuff! Nu ska jag bara hitta ett vettigt band till den...Basculante-esque! I love it. Grattis!
Vi får köra en tank-träff med tillhörande spritbuffe inom kortRiktigt bra!
Hämtade precis ut en mindre häftig, men ändå nice tank
(Ursäkta kass bild)
Ljus gris? Är det lysmassa på tavlan?Den är stentuff! Nu ska jag bara hitta ett vettigt band till den...
Den är stentuff! Nu ska jag bara hitta ett vettigt band till den...
Röstar med Aurum, eller ljus struts/emu kanske.Ljus gris? Är det lysmassa på tavlan?
Mm har ett som är lite för hårt och lite för mörkt på nu. Har du någon vettig kran?Ljus gris? Är det lysmassa på tavlan?
Mm emu är ju min favorit. Men då måste det vara ett som är till för fasta bandstift, inte funnit något sådant ännu.Röstar med Aurum, eller ljus struts/emu kanske.
Ingen direkt, mått?Mm har ett som är lite för hårt och lite för mörkt på nu. Har du någon vettig kran?
Ingen lysmassa på tavlan.
https://www.ebay.co.uk/itm/18mm-NOS...018910?hash=item2132ab77de:g:QeQAAOSwZqZaCGww <-- Bara att skära upp och limma ihop igen, funkar utmärkt till fasta bandstift.Mm har ett som är lite för hårt och lite för mörkt på nu. Har du någon vettig kran?
Ingen lysmassa på tavlan.
18mm! Jag får tråla e-bay lite eller beställa customIngen direkt, mått?
Ah, han har jag ju beställt från tidigare! Dags att plocka hem ett gäng 18mms igen dåhttps://www.ebay.co.uk/itm/18mm-NOS...018910?hash=item2132ab77de:g:QeQAAOSwZqZaCGww <-- Bara att skära upp och limma ihop igen, funkar utmärkt till fasta bandstift.
Lite inspiration inför och under Black friday!!!!
Gillar svarta urtavlor!
Lite inspiration inför och under Black friday!!!!
Gillar svarta urtavlor!
Hell yeah! Köar upp på denna om du får galna idéer och vill sälja/flippa.Nyservad
Ibland glömmer manEDIT: Dubbelpost
Inget fel på billiga quartzare. Bara dom är gamla, så!Kanske inte forumets mest exklusiva klocka (och dessutom en kvartsare ) men en rätt skön carefree fredagsklocka: