Aquastaren
Silver
Drott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan ja, nästan...LNOS 2915 idag.
Hittade du den i farfars verktygslåda i fuset på Teg?LNOS 2915 idag.
I Brännland faktiskt. Men ja.Hittade du den i farfars verktygslåda i fuset på Teg?
Ser lite schleten ut. Men ganska fin ändå!
Otroligt läcker klocka!Lägger ut morgondagens klocka idag...
jeans och guldklocka, ok?
Certinan och jag på väg till Oslo för jobbintervju. .
Håller tummarna för både dig och Certinan!Certinan och jag på väg till Oslo för jobbintervju. .
GF? Tufft, visa gärna mer av den länken. Ser rätt bred ut också?Trevlig helg mögelvänner
Bumper på GF
Yes, tack 18mm och sitter ju som en smäck med microjustering och flex i låsetGF? Tufft, visa gärna mer av den länken. Ser rätt bred ut också?
Ser jag fel eller är datumfönstret aningens större i höger kant och 6:an större än 2:an? Kul detalj i så fall!Hämtat denna lite lustiga klocka. Superautomatisk - det ni
Trevlig helg mögelvänner
Bumper på GF
GF? Tufft, visa gärna mer av den länken. Ser rätt bred ut också?
Trevlig! Har likadant viklås på en av mina GF-oysters.Yes, tack 18mm och sitter ju som en smäck med microjustering och flex i låset
Hur vet du att den inte är original? Bild?Samma idag igen. Ingen som sitter på en originalkrona, eller vet bästa sättet att få tag på en?
Wow! Flex i länkbitarna, låset samt microjustering? Då snackar vi hardcore deluxe-länkTrevlig! Har likadant viklås på en av mina GF-oysters.