Missade du skrev flex i lås, det har jag inte. Kanske får starta en GF-tråd om den inte redan finns.Wow! Flex i länkbitarna, låset samt microjustering? Då snackar vi hardcore deluxe-länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade du skrev flex i lås, det har jag inte. Kanske får starta en GF-tråd om den inte redan finns.Wow! Flex i länkbitarna, låset samt microjustering? Då snackar vi hardcore deluxe-länk
Stämmer braSer jag fel eller är datumfönstret aningens större i höger kant och 6:an större än 2:an? Kul detalj i så fall!
Byt ut din moderna speedy mot en vintage!Äntligen får jag posta här! Har upptäckt att de klockor som får det att pirra till lite extra ofta är äldre än vad jag är vilket ledde fram till detta köp. Problemet är bara att jag nu sitter och funderar på vilka vintage ur som ska ersätta det moderna jag har kvar i lådan
Hämtat denna lite lustiga klocka. Superautomatisk - det ni
Kul! Har en prick likadan efter farfar hemma! Den verkar ticka på bra, men sekundvisaren ligger lös. Ska ordna det så fort jag lyckas öppna boetten.Nu på mer passande läderfärg
Kul! Gillar designen och alltid kul med klockor för några hundringarKul! Har en prick likadan efter farfar hemma! Den verkar ticka på bra, men sekundvisaren ligger lös. Ska ordna det så fort jag lyckas öppna boetten.
Eller gratis i mitt fall!Kul! Gillar designen och alltid kul med klockor för några hundringar
Redan planer på det Speedyn ska jag försöka hitta som årsklocka.Byt ut din moderna speedy mot en vintage!
Googlande. Ska väl stå Bulova på kronan om jag inte är sämst på att googlaHur vet du att den inte är original? Bild?
Grym! Jag har en oxå!Hämtat denna lite lustiga klocka. Superautomatisk - det ni
CoolGrym! Jag har en oxå!
...och jag också! Min är dessutom - ”automatic de luxe”! Nu snackar vi lök på laxen och grädde på moset! Vi kanske behöver starta en ”superautomatic-tråd”?!Grym! Jag har en oxå!
Hahaha ja kanske det känns ju lite extra premium!...och jag också! Min är dessutom - ”automatic de luxe”! Nu snackar vi lök på laxen och grädde på moset! Vi kanske behöver en starta en ”superautomatic-tråd”?!
Svinbra!
Passar perfekt! Riktigt snyggt!
Revlonen är dessutom nos enligt säljaren.Två nyförvärv. Candino och Revlon. En köpt på ks och en köpt på catawiki. Revlon uret är en mycket snygg och trevlig bekantskap.