Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Den vattenskyddade tanken har jag presenterat, kronon har jag inte då jag inte riktigt vet vad det är än... Står Flora på urtalan och den mäter 32 mm. Vattenskyddad den med.Härliga klockor med bra matchade länkar. Vad är det för krono och tank, presenterade här tidigare?
Vilket skick, kul med vintage Invicta...Dagens inköp med tidstypiskt armband![]()
![]()
Dagens inköp med tidstypiskt armband![]()
Vilket skick, kul med vintage Invicta...
Visst är det så. -84Är det en 16753?
En BoR kan funka bra, typ liknande den Gummo satte på sin Yema. Men svårt att få en länk att sitta snyggt till den där typen av bandhorn, bara testa sig fram..Slängde på ett rätt fult oyster för att bara testa. Tror det kan bli något, om jag letar rätt på en tidstypisk BOR-länk eller så. Vad ska jag leta efter?
![]()
Vafan, klagar du på passformenEn BoR kan funka bra, typ liknande den Gummo satte på sin Yema. Men svårt att få en länk att sitta snyggt till den där typen av bandhorn, bara testa sig fram..