Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!
Mycket bra!
Vilka galet sjyssta omegas ni droppar! Diggar de lite tjockare boetterna, som för mig förde tanken till hammar.
Stenhård den därDagens nykomling, en gammal quartz Doxa 750 T Divingstar från den korta perioden i slutet av 70-talet då märket ägdes av Aubry (nån form av urmakarkollektiv om jag fattat det rätt). Brutalt sladdrig men skön originallänk
![]()
TackStenhård den där5 av 5 toasts!
Grym och ovanlig!Dagens nykomling, en gammal quartz Doxa 750 T Divingstar från den korta perioden i slutet av 70-talet då märket ägdes av Aubry (nån form av urmakarkollektiv om jag fattat det rätt). Brutalt sladdrig men skön originallänk
![]()
TackGrym och ovanlig!Grattis!
Du må finde dig en Seamaster eller Constellation! Den her er lige kommet tilbage fra urmageren...
![]()
Heter Tissot pointer date.![]()
Någon som har info om år, urverk, värde mm på denna? Nyservad idag. Kommer från min sedan länge döda morfar, så ville bara att den skulle funka och sitta på handleden nån gång ibland.![]()
![]()
Någon som har info om år, urverk, värde mm på denna? Nyservad idag. Kommer från min sedan länge döda morfar, så ville bara att den skulle funka och sitta på handleden nån gång ibland.![]()
Ja absolut! Haft en seamaster men är sugen på en constellation, din är fantastiskt snygg! Är den designad av Gerald Genta också eller är det en tidigare modell?
Jag tänkte, nu måste väl tdn ändå ha fel, det där är ju den klassiska Genta Connien ref 168.005?Omega Constellation ref. 14902-62 SC, cal. 561 fra 1962
![]()
Präglat eller äkta krokodil?Nu ska orginalbandet bytas på min frus Alpina.![]()
Präglat och med jetskinsfoder, får se om det nya duger.....Präglat eller äkta krokodil?