Pictor
Guld
Missade detaljerna på din fina Jet. Makalös Fin design !! Visarna, hela balansen på tavlan, ett litet mästerverk enligt mig.Nyinkommen Polerouter Jet her i Aalborg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade detaljerna på din fina Jet. Makalös Fin design !! Visarna, hela balansen på tavlan, ett litet mästerverk enligt mig.Nyinkommen Polerouter Jet her i Aalborg
![]()
Riktigt fin! Varit sugen på gammal Seamaster ett bra tag nu och suget blir inte mindre. Kanske får bli någon framöver..Seamaster 14K. Gissar att det är ref 2846 men behöver ett stadigt rakblad för att öppna vilket jag inte har.
![]()
Tack!Riktigt fin! Varit sugen på gammal Seamaster ett bra tag nu och suget blir inte mindre. Kanske får bli någon framöver..![]()
Seamaster 14K. Gissar att det är ref 2846 men behöver ett stadigt rakblad för att öppna vilket jag inte har.
![]()
Kul! Ja, undrar vad det är som skapar den patinan...Ikke helt ulig min gamle 2846/2848
![]()
Har set mange patinere på den måde - meget pudsigt!
Seamaster 14K. Gissar att det är ref 2846 men behöver ett stadigt rakblad för att öppna vilket jag inte har.
![]()
Nej, denna har en senare kaliber(501) som roterar hela vägen.Är det en sån hammar-automat eller?
Den där är helt sjukt fin! Är tavlan orörd?
Tack!Den där är helt sjukt fin! Är tavlan orörd?
Vilken drömklocka!!