Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusig. Såg den också, men har skaffat mig för mycket julklappar redan. Den är fin. Kul att den kom i rätt händer!Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
![]()
Du har lyckats pricka in alla tre färgerna från klockan på karossen på Vetten - respekt! Årsmodell?Sharky idag
![]()
Elegans och kurvatur. Och det latinska ordet Prima gillar jag också.Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
![]()
Är det 30CH i den där? Väldigt lik Longines kusinen.Någon som sa att det känns som en chrono dag, håller helt med!
![]()
Ha det bäst!
Vintage band är alltid snyggt på en sån här. Sök på google på vintage strap.![]()
Bytte till flexlänken som satt på klockan när jag fick den. Lite smal tyvärr. Någon som har tips på band till en sådan klocka?
Är det 30CH i den där? Väldigt lik Longines kusinen.
Stabilt! Väldigt fin!Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
![]()
Bättre då att välja ett band i äkta vintagestil. Det som kallas vintage idag utan kantsöm är ju ett modernt modeband. Ett svinläder med kantsöm runt om, även mellan bandhornen, är att föredra. Men som alltid är det viktigaste att undvika stoppade band.Vintage band är alltid snyggt på en sån här. Sök på google på vintage strap.
Fast söker man på "modernt modeband" på google får man upp nåt helt annatBättre då att välja ett band i äkta vintagestil. Det som kallas vintage idag utan kantsöm är ju ett modernt modeband. Ett svinläder med kantsöm runt om, även mellan bandhornen, är att föredra. Men som alltid är det viktigaste att undvika stoppade band.
Det är en -78:a indy pacecarDu har lyckats pricka in alla tre färgerna från klockan på karossen på Vetten - respekt! Årsmodell?