Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint köp den där!!
Står det inte ”Augustus” på tavlan? Snygg i varje fall!Aquastar på vit Tropic liknade strap . Visst är det snyggt?![]()
Ta mig tusan !!Trott att det stått Aquastar hela tiden. Köpte den som en Aquastar dykare på forum. Men kollar man med luppen står det nog faktiskt Augustus. Lite lurad på det känns det nogStår det inte ”Augustus” på tavlan? Snygg i varje fall!
Varsågod!!
Står det inte ”Augustus” på tavlan? Snygg i varje fall!
Jag tänkte också på det.. surt sa räven. Men cool!Ta mig tusan !!Trott att det stått Aquastar hela tiden. Köpte den som en Aquastar dykare på forum. Men kollar man med luppen står det nog faktiskt Augustus. Lite lurad på det känns det nog![]()
Fel!Två vintage på julbord
![]()
Hmm, då har du koll på mig med andra ord?Fel!
Minst tre vintage, då du har passerat 30 med råge!![]()
Nja, koll vet jag inte. Du har ju åldern på profilbilden!Hmm, då har du koll på mig med andra ord?
Isåfall blir det fyra, kollegan också passerat 30!
Läckert!Fredagsklockan Porta automatic (jaja, fel datum....). Ödlebandet var dyrare än klockan..
![]()