• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Äntligen så har den här hittat hem igen efter service
20171221_130138.jpg

Eller är det för att du håller dig till asatron:)
Det har jag inte ens tänkt på!
Kul grej!
Tor och de övriga hel och halvgudarna är onekligen intressanta!
Men själv är jag nog en faktanörd.
Blev ju instängd på biblioteket efter stängning när jag var försjunken i fotoner, gluoner och protoner!
(12 år, med Heuer 980.007 på armen!)

Det har jag inte ens tänkt på!
Kul grej!
Tor och de övriga hel och halvgudarna är onekligen intressanta!
Men själv är jag nog en faktanörd.
Blev ju instängd på biblioteket efter stängning när jag var försjunken i fotoner, gluoner och protoner!
(12 år, med Heuer 980.007 på armen!)
Misstänker att du även hittade något om horologer i bokflödet ( inte att förväxla med de som tjänar pengar på horologi);)

Misstänker att du även hittade något om horologer i bokflödet ( inte att förväxla med de som tjänar pengar på horologi);)
Var väl mer eller mindre orsaken till att mina jämnåriga lärde sig ordet nörd...
Extremt jobbigt då, behagligt i dag!

Läste nog mer om Jacques Cousteau än om horologer då. Men det ena ger det andra...

Var väl mer eller mindre orsaken till att mina jämnåriga lärde sig ordet nörd...
Extremt jobbigt då, behagligt i dag!

Läste nog mer om Jacques Cousteau än om horologer då. Men det ena ger det andra...
Då förstår jag varför jag är sen i klockfreakeriet, blev mest läran om hur jag kunde få den snabbaste moppen i gänget....

Tillbaka
Topp