Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Garanterat omålad tavla, men med formidabelt god tidhållning. Från 1939, mörkrets år.![]()
Eller är det för att du håller dig till asatronEftersom jag körde Atlantic-torsdag, fyller jag på med Atlantic-fredag!
Fortfarande kul med svensk dagskiva!![]()
![]()
Det har jag inte ens tänkt på!Eller är det för att du håller dig till asatron![]()
Misstänker att du även hittade något om horologer i bokflödet ( inte att förväxla med de som tjänar pengar på horologi)Det har jag inte ens tänkt på!
Kul grej!
Tor och de övriga hel och halvgudarna är onekligen intressanta!
Men själv är jag nog en faktanörd.
Blev ju instängd på biblioteket efter stängning när jag var försjunken i fotoner, gluoner och protoner!
(12 år, med Heuer 980.007 på armen!)
Var väl mer eller mindre orsaken till att mina jämnåriga lärde sig ordet nörd...Misstänker att du även hittade något om horologer i bokflödet ( inte att förväxla med de som tjänar pengar på horologi)![]()
Då förstår jag varför jag är sen i klockfreakeriet, blev mest läran om hur jag kunde få den snabbaste moppen i gänget....Var väl mer eller mindre orsaken till att mina jämnåriga lärde sig ordet nörd...
Extremt jobbigt då, behagligt i dag!
Läste nog mer om Jacques Cousteau än om horologer då. Men det ena ger det andra...
Den gröna färgen...Eftersom jag körde Atlantic-torsdag, fyller jag på med Atlantic-fredag!
Fortfarande kul med svensk dagskiva!![]()
![]()
Tack!Den gröna färgen...![]()
Otroligt fin men sätt den på bågot annat än nato, den förtjänar en fin-stronkAtt veta att min farfar bar detta ur större delen av sitt vuxna liv och att den efter en välbehövlig service nu kan tjänstgöra mig lika länge, skänker en enorm glädje varje gång jag kikar ner på handleden.![]()
Äntligen så har den här hittat hem igen efter service![]()