Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du tagit ut pensionen redan?
Man får följa med på diverse när man umgås med pensionärerHar du tagit ut pensionen redan?![]()
De bruka uppskatta att man följer med!Man får följa med på diverse när man umgås med pensionärer![]()
Pantbanken? Tur att jag redan har enJag som trodde jag hade handlat klart för i år...
Insåg att hag just vann denna 36mmare. Inte så dum va?
![]()
Haha otippat att du sneglade också...Pantbanken? Tur att jag redan har enVad slutade den på?
Bra pris!Haha otippat att du sneglade också...
3799kr ink frakt. Inget superpris men rätt ok/inget överpris?
Det var värst, kulBra pris!
Fräck länk till den lilla gobiten.Hemkommen från julfirandet, så nu blir det bekväm liten Certina på. Ha en god fortsättning!!![]()
Sober UG, ny bekantskap?
Tack du! Hade tänkt kedja först, men gillar denna bättreFräck länk till den lilla gobiten.
Sober UG, ny bekantskap?
För en fin jumbo? Neeh, fungerar den bra är det snarare 6’ tycker jag.Det var värst, kulTrodde marknadspris var typ 4K...?
Kul, tack för det!För en fin jumbo? Neeh, fungerar den bra är det snarare 6’ tycker jag.
Fin! Kikade på den länge också men tyckte bandhornet (högra nedre) såg snett ut, men det var kanske en synvilla vid snabb titt?Jag som trodde jag hade handlat klart för i år...
Insåg att hag just vann denna 36mmare. Inte så dum va?
![]()
Vet inte, men lär få veta om någon veckaFin! Kikade på den länge också men tyckte bandhornet (högra nedre) såg snett ut, men det var kanske en synvilla vid snabb titt?
Vet inte, men lär få veta om någon vecka![]()