Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har haft den i många år, Lemania 1873 (Omega 1861), på "Monaco-NSA".Den satt! Nyfiskat? NSA? V72?
Vill inte vara den som kommer med dåliga nyheter men har du kollat äktheten på den där? Ser spontant ut som en tavla med nytt tryck i en Tissot-boett. Rätta mig gärna om min magkänsla är fel.
En favorit den där! Synd att dom är så kluriga att hitta i bra originalskick.6138-8020 -77
De är verkligen trevliga! Ja, det är inte det lättaste. Allt som oftast är de tokpolerade och har AM-tavlor..riktigt synd.En favorit den där! Synd att dom är så kluriga att hitta i bra originalskick.
6138-8020 -77
Tack! Hehe, så sant som det är sagt!Den där är riktigt fin, men allra bäst är den på söndagar
Tyvärr ingen koll på B&M änVill inte vara den som kommer med dåliga nyheter men har du kollat äktheten på den där? Ser spontant ut som en tavla med nytt tryck i en Tissot-boett. Rätta mig gärna om min magkänsla är fel.
Ska bli spännande att se! Letar också efter en länk till min så tar gärna emot tipsÄntligen hittat en länk till denna. Hoppas på snabb postgång!
Blev en BoR. Trodde du hade länk till din eller kommer jag ihåg fel?Ska bli spännande att se! Letar också efter en länk till min så tar gärna emot tips
Jorå, jag har ett BOR med raka ends, tänkte att du kanske hittat med ändlänkar?Blev en BoR. Trodde du hade länk till din eller kommer jag ihåg fel?
Aha, nej tyvärr. Min har har också raka ändlänkar.Jorå, jag har ett BOR med raka ends, tänkte att du kanske hittat med ändlänkar?
Den till höger? Ser skitfin ut. Är det den som en kille startade en tråd om?Äntligen kan jag vara med utan att fuska. En är äkta vintage.
Visst är det den, fantastiskt skick för att vara från typ 50-talet. Ca 40 år mellan de två exemplaren, stört lika.Den till höger? Ser skitfin ut. Är det den som en kille startade en tråd om?
Vill ha en Cartier..antingen gammal tank eller en gammal Santos..
Snuskgubbe... Jävla bra trio det där.Äntligen kan jag vara med utan att fuska. En är äkta vintage.
50-talet, läckert... Man skulle knappt kunna tro att det skiljer 40 år, de är ju snudd på identiska! Men det tyder ju onekligen på en lyckad design från början.Visst är det den, fantastiskt skick för att vara från typ 50-talet. Ca 40 år mellan de två exemplaren, stört lika.
Kan varmt rekommendera Cartiermodellerna innan de blev oversize. Eleganta eller tuffa och oftast odödliga klassiker.
Skönt levande TG !!TGIF.. Inväntar helgen med TG 195
Oj, fet trio Grattis!Äntligen kan jag vara med utan att fuska. En är äkta vintage.