Japansk syrsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym på länk!Satte mig och reparerade originallänken för att äntligen få testa den på klockan för första gången. Gillar verkligen utseendet, men tyvärr är den för lång. Förstår jag det rätt att den inte går att korta mer? Ser ut som på bilden på båda sidor.
Härlig reklam! Den är verkligen grym på länk! Synd bara att den är så lång får köra ett redigt bilhandlarhäng om jag ska använda länk helt enkeltGrym på länk!
Reklam från det ljuva 70-talet
Det går inte att flytta in länken längre in på låset?Härlig reklam! Den är verkligen grym på länk! Synd bara att den är så lång får köra ett redigt bilhandlarhäng om jag ska använda länk helt enkelt
Wow, viss ögonblick måste man bara stanna upp och inse hur blåst man är men det gör inget för nu sitter länken som en smäck!Det går inte att flytta in länken längre in på låset?
Härligt, kul att kunna hjälpa tillWow, viss ögonblick måste man bara stanna upp och inse hur blåst man är men det gör inget för nu sitter länken som en smäck!
Bad boy Ingenieur 666 på väg in...
Ingen dålig årsklocka du har där! Grattis!
Den har kommit, såg faktiskt bättre ut i verkligheten än vad jag väntade mig! Dessutom från 1964 - mitt födelseår!
Blev bra med haj-stål!