Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, kul! Ser fin ut! Silvriga visare på din - tjusigtHärmapa!
Hehe, kul! Ser fin ut! Silvriga visare på din - tjusigt
Det stämmer!Tackar! Det stämmer. Din ser inte dum ut heller med de guldfärgade rackarna. Är det @cjperry s gamla?
Den där är oförskämt vass! Snyggt utan datum.Nästa steg:
...och utan sekundvisare. Tog ett tag innan jag förstod att den saknade sekundvisaren.Den där är oförskämt vass! Snyggt utan datum.
Det stämmer!
Nästa steg:
Känns nästan som fyndläge nu när Cartier säljer en Santos på länk igen och den kostar 410 000 kr. Den kommer även bara i fel storlek också. Och den är för rund i formerna.Tummen upp!
Jo, tack! Jag var dock ännu mer sugen på den du ägde innan och blev lite ledsen i ögat när jag noterade att du redan hade sålt den. Men en vacker dag, antar jag.
Snuskigt skick på den där.Nästa steg:
Den kan väl få vandra vidare till mig?Testar på länk innan jag beslutar mig för om den får vandra vidare...
Ändarna behöver dock lite massage
Passade riktigt bra! Hoppas den får leva ett långt liv borta från poleringsmaskinerBlev med 80-talsCartier. Kulkul
Mycket vacker klocka, Certinas gamla svarta tavlor är magiska!
Sluta aldrig med det du gör vännen!Här blir det Lanco i dag, som en del redan vet!
Tack. Har fått någon typ av begär vad gäller svarta tavlor, och speciellt Certinor.Mycket vacker klocka, Certinas gamla svarta tavlor är magiska!
Tack! Hehe, det kan du ge dig på.Passade riktigt bra! Hoppas den får leva ett långt liv borta från poleringsmaskiner
Jag är inte omöjligDen kan väl få vandra vidare till mig?
Nej, det tänker jag verkligen inte!Sluta aldrig med det du gör vännen!