Husse
Pandion
Måste fixa pappas gamla, är verkligen värd nåt bättre än att ligga i en certinabox, visserligen original, men...Tack. Har fått någon typ av begär vad gäller svarta tavlor, och speciellt Certinor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste fixa pappas gamla, är verkligen värd nåt bättre än att ligga i en certinabox, visserligen original, men...Tack. Har fått någon typ av begär vad gäller svarta tavlor, och speciellt Certinor.
Fin! Är det där en 34a eller 36a?
34mm! Men ser ju ut som 36 på mina handleder.Fin! Är det där en 34a eller 36a?
Tänkte nog att det var det, de har rätt kaxiga bandhorn 34orna! En sån vill jag ha.34mm! Men ser ju ut som 36 på mina handleder.
Extremt underskattade, och på rätt band blir det väldigt kul för den lilla pengen de kostar.Tänkte nog att det var det, de har rätt kaxiga bandhorn 34orna! En sån vill jag ha.
Hur bra som helst!Testar gris. Tycker nog att det flyger men tvek om det är bättre än svart...?
Cool! Vad har hänt med insertet? Bakat, patina eller stulet från en guldsub?
Har du nån kölista på den där?Fantastiskt väder idag...
Det har man väl alltid Men saker kan ju ändras under tidens gång.Har du nån kölista på den där?
Älskar blånerat!
Fet! Grattis
Vet ej. Misstänkt bakning var min första reaktion men då brukar det bli mer rött samt mer guldiga siffror har jag set.Cool! Vad har hänt med insertet? Bakat, patina eller stulet från en guldsub?
Edit: det kanske var guld GMT som hade bruna inserts förresten.
Grymt!Hemma igen efter glasbyte
Nu är det bara lödning av bläcket till lampknappen kvar, sen är den i samma skick som den var 1977
Känns nästan som fyndläge nu när Cartier säljer en Santos på länk igen och den kostar 410 000 kr. Den kommer även bara i fel storlek också. Och den är för rund i formerna.