Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen!Idag åker denna in på service/rep av automatuppdrag.
Var kommer bandet ifrån? Just ett sådant letar jag efter till min Suverän!Testar gris. Tycker nog att det flyger men tvek om det är bättre än svart...?
@LongConV
Var kommer bandet ifrån? Just ett sådant letar jag efter till min Suverän!
Då blir det till att kontakta herr Con!
Så sjukt vacker i färgerna den där. Hoppas doktorn tar väl hand om den.Idag åker denna in på service/rep av automatuppdrag.
Tack! Jag har dragit mig för att lämna in den men nu vill jag ändå få den i ordning. Lita på att jag kommer att hålla ett långt föredrag för uris vid inlämningen samt få dokumentation i förväg vad som ska göras och inte göras med denSå sjukt vacker i färgerna den där. Hoppas doktorn tar väl hand om den.
"Vridringen såg lite sliten ut men have no fear, jag fixade en splajsans ny åt dig. Grattis!"Tack! Jag har dragit mig för att lämna in den men nu vill jag ändå få den i ordning. Lita på att jag kommer att hålla ett långt föredrag för uris vid inlämningen samt få dokumentation i förväg vad som ska göras och inte göras med den
Blev riktigt bra med det bandet!Riktigt ryssväder idag. Tur man har dykare. Runt 50cm snö sen igår eftermiddag. Och än fortsätter det ramla ner. Det blå bandet är nog det enda blåa man får se ute idag.
Japp det blev det. Tillomed bättre än väntat. Tack.Blev riktigt bra med det bandet!
TackarEn "fågel" är aldrig fel.
Edit: Och välkommen till vintageträsket!!
Grym. Å vansinnigt fin länkGammal seamaster som hänger med mig på Intern IT som fixar med min dator som har pajat.