Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har ingen sån, konstigt nog! Man tycker ju ändå de borde fått plats med en?Jättefin, min var är sexan?
Wow! Kul att till slut se ett ej mögligt exemplar
Tack det samma!Trevlig helg vintagelovers
Tack you gotta love it...Tack det samma!
Grymme vilket plexi!
#plexiporr
Vilken höjd!Tack you gotta love it...
Vård av mig! Hade gärna vårdat den där moppen! Riktigt snyggVam = vård av mig? Vård av man? Vård av moped? Det har jag ibland ... Vintage crescent E-type.
Jo, det var ju på den tiden (1976) när mopeder var vackra...Vård av mig! Hade gärna vårdat den där moppen! Riktigt snygg
En sån hade jag när jag var 14-15 år-. För 40 år sen. Ansågs rätt ful då. Man skulle ha en Zundapp KS50 eller Zundapp Mamba. Möjligen kunde en Sachs compact funka.Vam = vård av mig? Vård av man? Vård av moped? Det har jag ibland ... Vintage crescent E-type.
Vackert!Denna får hänga med i solen denna fredag.
Äntligen ! Välkommen hit.
Fan, det är ju så att man vill ha Seamaster igen. Cool bild.Denna får hänga med i solen denna fredag.
Lika läcker som alltid !! SKOTA HEM !!!!
Man tackar och bockar. De är ju fruktansvärt prisvärda fortfarande så det är kanske bäst att klippa en innan dom drar ivägFan, det är ju så att man vill ha Seamaster igen. Cool bild.
Den var cool.Viktigt att komma i tid idag, då kör vi Accutron.