Husse
Pandion
Härligt med civila stridsvagnar, är ju inte helt vanligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt med civila stridsvagnar, är ju inte helt vanligt!
Hade missat att du också har en Lanco, trevligt!
Härlig!
Lika sliten som jag själv känner mig. Trevlig helg!
Bara ett fel på den...En bundbastard...det är verkligen förjäkla bekvämt. Trevlig fredag alla
Tissot och VåfflaEn bundbastard...det är verkligen förjäkla bekvämt. Trevlig fredag alla
En?Hade missat att du också har en Lanco, trevligt!
Jo zundapp stod högt i kurs. Efter det skulle alla ha Suzuki k50 eller Yamaha FS1. Ytterligare några år senare spydde folk på K50 för då skulle man ha de nya offroad-liknande Honda MT och Yamaha DTEn sån hade jag när jag var 14-15 år-. För 40 år sen. Ansågs rätt ful då. Man skulle ha en Zundapp KS50 eller Zundapp Mamba. Möjligen kunde en Sachs compact funka.
F*n va fin!Viktigt att komma i tid idag, då kör vi Accutron.
Wow, den där Super Compressorn i mitten! Grym!En?
Vad har du för någon ?
En "raggarlänk" på den så blir du kung i byn!Dagens köp!
Nu fattas bara nytt armband.
Eller en Casal.Jo zundapp stod högt i kurs. Efter det skulle alla ha Suzuki k50 eller Yamaha FS1. Ytterligare några år senare spydde folk på K50 för då skulle man ha de nya offroad-liknande Honda MT och Yamaha DT
Allt har sin tid. ..nu är det annat ljud i skällan... Nuförtiden betalar folk dyrt för en crescent E-type eller en Zundapp igen