Husse
Pandion
I MITTEN?Jag bor i rikets mittpunkt Örebro, de som skruvat tre av mina Enicar är Ahléns ur på Järnvägsgatan.
http://www.ahlensur.se/
Vad det gäller Sthlm så har @Highvalley koll, se ovan.
Bevisa det min vän!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I MITTEN?Jag bor i rikets mittpunkt Örebro, de som skruvat tre av mina Enicar är Ahléns ur på Järnvägsgatan.
http://www.ahlensur.se/
Vad det gäller Sthlm så har @Highvalley koll, se ovan.
Enicars verk är ofta inhouse AR men de har oxå lånat från ETA osv. Deras egna AR är inga konstigheter och inte bättre eller svårare än något annat så vem som helst kan ta sig an dom skulle jag säga Och @BoEtt den där sherpan är jag nu kär i!!Vem gör service på en Enicar? I Stockholm? Vet du?
Hehe, statistik kan ju aldrig ljuga eller hur? Det är därför politiker använder det så ofta.I MITTEN?
Bevisa det min vän!
Länken vet jag inte så mycket om, men de där De Ville med borstade? stråltavlor är himla snygga.Var hos grannen och fick några papper påskrivna (protokoll)
Ar sett hans Certina förut, fler bilder på den i Certinatråden.
Han hade en till klocka, med riktigt cool länk!
Är det någon som vet nåt om länken?
Certina
Omega De Ville med guldlänk
Ja, superfina, cleana tavlor!Länken vet jag inte så mycket om, men de där De Ville med borstade? stråltavlor är himla snygga.
Hit brukar vi åka med besökare!Hehe, statistik kan ju aldrig ljuga eller hur? Det är därför politiker använder det så ofta.
Annars kan vi tro på SCB, det är det iofs ett par mil till Hjortkvarn från Örebro.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_demografiska_mittpunkt
Bra mycket vackrare där än i Hjortkvarn, det är helt klart!
I Hjortkvarn har de hjortar o en glassbar, inte illa det heller.Tack!
Sist jag var där tittade vi på en älgko med två kalvar, i en glänta 300m bort. De betade och hade ingen aning om oss!
Tänk att förfall av radioaktivt material kan vara så vackert!
Helt OKAY klocka!
Helt OKAY klocka!
Vad mer kan behövas!!21 juveler, metall och lite plexiglas
Snacka om liten men tuff!Sportlov, pulkabacke och barnbarn, så stötdämpat gäller....
Inte mycket!Vad mer kan behövas!!
Och kostar som en kaffe på stan.....Snacka om liten men tuff!
Riktigt snygg argonaut! Länken påminner om Omegas "bondlänk"Var hos grannen och fick några papper påskrivna (protokoll)
Har sett hans Certina förut, fler bilder på den i Certinatråden.
Han hade en till klocka, med riktigt cool länk!
Är det någon som vet nåt om länken?
Certina
Omega De Ville med guldlänk