Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig!Barnbarn, pulkabacke, men först blir det Kalla.....
Den har likadan tavla som morfars gamla, den måste också servas, helt stum i uppdraget!Remontoir Cylindre 10 Rubis manuellt verk... skall in på service med
Tack! En "Sport" får vara slitenHärlig!
”Lagomsliten”
Bra klocka, dåligt bandKan inte bestämma mig om bra el dålig
Klart som faen den är bra . En speedy som inte är den speedy alla andra har kan aldrig vara felKan inte bestämma mig om bra el dålig
Sjukt bra! Gått några Santosar halvbilligt på Kaplans den senaste tiden. Nästa gång ska jag vara med och buda!Cartier o skogshuggarskjorta idag
Se till att köpa rätt exemplar bara, kanonklockor!Sjukt bra! Gått några Santosar halvbilligt på Kaplans den senaste tiden. Nästa gång ska jag vara med och buda!
Tack! Extremt nöjd. Tycker det är riktigt kul med det helgrå utseendet samt visarna o texten som ger en liten färgklick. Klart du ska ha en! Se till att satsa på en opolerad, det blir som @Aurum sagt förut väldigt stor skillnad irl!Sjukt bra! Gått några Santosar halvbilligt på Kaplans den senaste tiden. Nästa gång ska jag vara med och buda!
Vintage Zenith, jag är hänförd!Zenith piepan. Bandet är fult som stryk, jag vet
Se till att köpa rätt exemplar bara, kanonklockor!
Tack för tipsen! Ni har ju båda Santosar som jag dreglat över ett tag nu, så känner att det behövs en! Och givetvis en manuell Tank i solitt guld också! Cartier skapar en härlig kontrast mot min stil i övrigt, som inte är sådär överdrivet elegant med jeans, kängor och skägg.Tack! Extremt nöjd. Tycker det är riktigt kul med det helgrå utseendet samt visarna o texten som ger en liten färgklick. Klart du ska ha en! Se till att satsa på en opolerad, det blir som @Aurum sagt förut väldigt stor skillnad irl!