• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

IMG_7848.jpg
 
Senast ändrad:
Se till att köpa rätt exemplar bara, kanonklockor!
Tack! Extremt nöjd. Tycker det är riktigt kul med det helgrå utseendet samt visarna o texten som ger en liten färgklick. Klart du ska ha en! Se till att satsa på en opolerad, det blir som @Aurum sagt förut väldigt stor skillnad irl!
Tack för tipsen! Ni har ju båda Santosar som jag dreglat över ett tag nu, så känner att det behövs en! Och givetvis en manuell Tank i solitt guld också! Cartier skapar en härlig kontrast mot min stil i övrigt, som inte är sådär överdrivet elegant med jeans, kängor och skägg.
Nu svävar jag bort lite, men överväger att skaffa mig en (eller tekniskt sett tre, då det är tre sammanflätade ringar i gult, rött och vitt guld) Trinity-ring också. Jean Cocteau bar ofta en, som synes nedan.
cock-1000x501.jpg
 
Tillbaka
Topp