Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin!
Denna kom åter i går, har varit på skönhetsbehandling hos @rogart-63 (stort tack). Så självklart blir den dagens arbetskamrat!!
Bild från i går!
Grattis. Lund? Mässingsboett?Nylandat slitet mögel Lemania monopusher cal 15 cht, kul när de fungerar vid ankomst. Dock ska den in på spa innan alltför flitig användning, kanske nytt band eller behålla raggarlänken?
Tack! Stämmer mässing bör det vara, stålbaksida. Rätt sliten i kanterna, men charmig på nåt sätt, tavlan ser bättre ut än vad bilden ovan visar.Grattis. Lund? Mässingsboett?
Tack! Jag kan inte annat än hålla med...Fantastiskt fin!
cool!Bad ass Seiko
Livet ska vara en utmaning.
Återuppstånden från dödsriket! För den som tycker att 321-verk är fina men lite för vanliga och onödigt lätta att hitta delar till kan jag varmt rekommendera zenith 146hp...
Tack! Sålde den förra veckan, precis när jag börjat ångra annonsen. Gav evig returrätt till köparen och efter några dagar kom han fram till att den inte var för honom. Så, tillbaka wohoo!