Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gåshud..Äntligen sol!
Keep! Lr vad har du nu i kikarn?Världens veligaste. Kill or keep?
Släpp den ena när du vet specifikt vilken ersättare du vill använda resurserna till.Världens veligaste. Kill or keep?
Keep! Lr vad har du nu i kikarn?
Tack! Problemet är ju att jag inte har en aning om vad jag vill ha. Vill ha lite rörelse i lådan och så länge det är bra, så är jag nöjd.Släpp den ena när du vet specifikt vilken ersättare du vill använda resurserna till.
Tgis , Thank god it's sellday ?TGIF och TG 195
Sälj, har tanken väl tänkts så är det körtVärldens veligaste. Kill or keep?
Tgis , Thank god it's sellday ?
Det jävliga är väl att du har rätt..Sälj, har tanken väl tänkts så är det kört
Mellanting - du släpper den vänstra o behåller den högra!Världens veligaste. Kill or keep?
Fa. AnHaha. Det lär dröja länge innan den där TGn är till salu. Tror inte ens jag skulle överväga ett fantasihögt bud på den.
Men lycka till i jakten på en egen.
Wow, sitter och bara ler när jag tittar på bildenÄntligen sol!
Vad tjocka fula visare som täcker så mycket av den fina urtavlan. Tänk om du kunde byta med nån som hade fina tunnare visare. Hmmm.....
Hehe, usch ja, önskar det fanns fagrare visare att tillgåVad tjocka fula visare som täcker så mycket av den fina urtavlan. Tänk om du kunde byta med nån som hade fina tunnare visare. Hmmm.....
Äh, du har ju två, släpp en iafDet jävliga är väl att du har rätt..
Är väl inte direkt ett urverk som är känt för att ha långa batteribytesintervaller, men ett fantastiskt ur i övrigt.Batteriur, när man väl behöver dem sviker de en.
Detta är ju den lilla Mariner II:an men kan hända att batteritiden inte är så bra, har inte mycket att jämföra med.Är väl inte direkt ett urverk som är känt för att ha långa batteribytesintervaller, men ett fantastiskt ur i övrigt.
Tänkte jag inte på. Hur lång skulle du uppskatta den?Detta är ju den lilla Mariner II:an men kan hända att batteritiden inte är så bra, har inte mycket att jämföra med.