Absolut, gränsen låg förr vid 30 år !Nog gammal för Vintage-tråden? 35åring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, gränsen låg förr vid 30 år !Nog gammal för Vintage-tråden? 35åring.
Har du också den tavlan! Ganska ovanlig vad jag lyckats se.
edit: på en 1600 också. Ännu ovanligare.
Det lät spännande, en Rolex som delbetalning för en Seiko, berätta merIngen aning om hur vanlig tavlan är, kan inget om Rolex.
Men gillar den, speciellt i solsken.
Andra gången jag äger den och krävde den som delbetalning mot en gammal Seiko som en kamrat suktade efter.
Det lät spännande, en Rolex som delbetalning för en Seiko, berätta mer
Jo det är jag väl bekant med, det hade varit kul att veta mer, då vi är ett gäng nördar här, jag är själv en fan av Seiko.Inga konstigheter, det finns vintage Seikos foer 10 kronor och hundratusentals kronor precis som det finns billiga och dyra Rolexar.
edit: på en 1600 också. Ännu ovanligare.
Gillar att det faktiskt står Militär på den där, idag är det ju lite ont om å, ä och ö på klockor. Hur gammal är Sidunan, vet du?Trevlig helg mögelvänner
Ja, det är ju rätt coolt Har tyvärr ingen koll på årtal. Skulle gissa på 40-/50-tal. Har du eller någon annan koll på hur man klurar ut det?Gillar att det faktiskt står Militär på den där, idag är det ju lite ont om å, ä och ö på klockor. Hur gammal är Sidunan, vet du?
Säger vi 40 - 50-talet så tror jag vi prickar in det rätt bra.Ja, det är ju rätt coolt Har tyvärr ingen koll på årtal. Skulle gissa på 40-/50-tal. Har du eller någon annan koll på hur man klurar ut det?
Hahaha... Ok, rätt dålig "gissning" Har googlat och funderat lite och säger ca -42.Säger vi 40 - 50-talet så tror jag vi prickar in det rätt bra.
Dålig kanske, men inte fel.Hahaha... Ok, rätt dålig "gissning" Har googlat och funderat lite och säger ca -42.
Super! Tack!ABC på Hornsgatan.