Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt fin!Sommarminnen
![]()
Tack Anders!Den där är riktigt fin!
Ser bekant ut, har den ett genomgående bandstiftshål?
Nu när du säger det. Hittar ettSer bekant ut, har den ett genomgående bandstiftshål?
Underbar klocka!Forsätter "dressar-veckan" med en Tissot.
En riktigt möglig svärdhands Tissot full av karaktär.
![]()
Siduna brukar gå som svensk, men hur mycket som gjorts här är nog ganska svårt att säga.. Är som Atlantic, Skantic, Titanic, Mora, Svea, Tärnan, Svalan och många fler.
Japp, Valjoux 7734.Den där har allt jag behöver, perfekt HF case underbar tavla och harmonisk tvåregisters med datum. Är det ett 7734 som sitter i?
För mig har den bara en svaghet (ja, två om man som jag har en modern med den ganska fula länken men det är ju subjektivt) och det är att kronan är så välskyddad att det är lite fingerkramp att dra upp den.Inser varje gång man har en speedmaster på sig att det är en av de bättre klockorna som tillverkats när det kommer till tavla, case och utseende. Ligger nog på top 5 för mig.
![]()
Å fan, min hoppar ut ganska lätt om jag använder naglarna. Tycker också kronan är ganska stor.För mig har den bara en svaghet (ja, två om man som jag har en modern med den ganska fula länken men det är ju subjektivt) och det är att kronan är så välskyddad att det är lite fingerkramp att dra upp den.