Oerhört vacker!Om denna var 1mm större hade det varit den perfekta dressklockan
Men funkar nice nu också
Vilken size?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oerhört vacker!Om denna var 1mm större hade det varit den perfekta dressklockan
Men funkar nice nu också
Tack! Blir osäker nu men 33-34Oerhört vacker!
Vilken size?
Fasen, du borde ha haft Tissot när du är ute och fingår. Synd att repet trasslade så, annars hade jag nog hunnit skicka i torsdags em.
Cool tavla! Vad mäter klockan?Senaste nyförvärvet köpt av någon lirare på Hawaii 1994. Kvalificerar den sig för tråden?
Tack! Mäter 29 mm. Härligt att höra! Kan tillägga att index är lite oxiderade som ger lite vintage-feelingCool tavla! Vad mäter klockan?
Jag tycker att om man är en vintagevän (vilket du är) och har en klocka som är gränsfall har man rätt att posta här
Mkt tjusigt! Jag tar över när du tröttnat på den där lilla ärtan till klocka!Om denna var 1mm större hade det varit den perfekta dressklockan
Men funkar nice nu också
När jag hittat en större med likadant case och samma perfekta tavla är denna dinMkt tjusigt! Jag tar över när du tröttnat på den där lilla ärtan till klocka!
Seamaster har följt med idag.
Ja den är riktigt mysig faktisktVilken grym tavla!