Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, det blev en 1163a för ett tag sen. Plexi och slankare boett än 11630. Ska man ha en 70-tals racing kronograf så är Viceroy ett av dom bättre valen om någon frågar mig. Det kan vara så att jag har en Enicar Sherpa Graph på G som faktiskt skulle kunna konkurrera ut denna. Men vi får helt enkelt vänta och seJaha en till Autavia
Snyggt!
Magiskt fin!
Holy moly.. jäklar vad braStilstudie i 60-talslänkar
![]()
Tack! Längtar tills den köpta nitade länken kommer hemMagiskt fin!
Men jävlarStilstudie i 60-talslänkar
![]()
Holy moly.. jäklar vad bra![]()
Tackar! Dessa länkar må vara rassligare än sina moderna motsvarigheter men fan så mycket snyggareTack! Längtar tills den köpta nitade länken kommer hem
Men jävlarSnacka om magi...
Dessutom vet jag ju hur de ser ut framifrån också... Din 1675a tycker nog jag är den bästa på forumet, (möjligen efter Pers). Den orange faden på insertet är löjligt bra!
Grattis till två underbara klockor!![]()
Bra med länk!Speedy onsdag
![]()